Najczęstsze pytania

Pytajnik kopia

 

Jeżeli nie znajdujesz swojego pytania na poniższej liście lub odpowiedź
jest dla Ciebie niewystarczająca:

– SKONTAKTUJ SIĘ z nami telefonicznie, e-mail’owo lub porozmawiaj na czacie.

 


CO SKŁADA SIĘ NA WYPOSAŻENIE POKOJU?
Każdy pokój wyposażony jest w TV 22’’, Łóżko małżeńskie 150×200, szafki nocne, lampki nocne, regał ubraniowy, łazienkę z kabiną prysznicową, Toaletę, Czujniki dymu papierosowego.
Sześć pokoi (nr 21,22,23,24,25,26) – dysponuje indywidualnie sterowaną klimatyzacją.
W całym obiekcie jest możliwość połączenia z internetem poprzez sieć Wi-Fi.
Łóżka dodatkowe niepełnowymiarowe (90×170) posiadają pokoje 21 i 23. Łóżko dodatkowe pełnowymiarowe (90×200) znajduje się w pokoju nr 26.
CZY MOGĘ ZABRAĆ Z SOBĄ PSA/KOTA?
 Niestety nie jesteśmy przygotowani i nie mamy warunków umożliwiających przebywanie zwierząt w pokojach gościnnych  
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ UMIESZCZENIA DZIECI W WYNAJMOWANYM POKOJU?
Pokój nr 21 oraz pokój nr 23 posiadają dodatkowe łóżko umożliwiające dziecku wygodny wypoczynek. Łóżka dodatkowe są niepełnowymiarowe (90×170), zatem pobyt dziecka do 13-14 lat pozwala zachować komfort jego wypoczynku. Jeżeli podróżujesz z partnerem i dzieckiem, prosimy sprawdzić zajętość właśnie tych pokoi (nr 21,nr 23) w interesującym Cię terminie.
CZY W POBLIŻU ZNAJDUJE SIĘ LOKAL UMOŻLIWIAJĄCY SPOŻYCIE POSIŁKÓW?
 Tak. Jest kilka lokali w niewielkiej odległości od obiektu, w których można się stołować. Listę tych lokali oraz sugestie ich dotyczące przekażemy w trakcie dokonywania zakwaterowania.
DO KTÓREJ GODZINY NALEŻY OPUŚCIĆ POKÓJ?
Doba hotelowa w obiekcie „Premium-Pokoje Gościnne” trwa od 16.00 do 12.00 ostatniego dnia pobytu. Ze względów organizacyjnych, prosimy o opuszczenie pokoju do godziny 12-tej. Powyższe godziny muszą być  przestrzegane zwłaszcza w szczycie sezonu. Możliwa jest elastyczność do dwóch godzin, gdy pokoje nie będą zajmowane w danym dniu przez innych gości. Dokładnie omówione jest to w regulaminie pobytu.
W JAKICH GODZINACH MOGĘ SIĘ WPROWADZIĆ / ZAKWATEROWAĆ?
Doba pobytowa zaczyna się od godziny 16:00, a kończy się o 12:00 w ostatnim dniu pobytu. Zakwaterowania następują od godziny 16.00. W sytuacji,  gdy zajmowany pokój nie jest wcześniej zajęty, możemy przyjąć Gości wcześniej. Każdorazowo jest to uzgadniane telefonicznie z osobą rezerwującą pokój/pokoje. Ustalenia telefoniczne dotyczą między innymi czasu (co do godziny) przyjazdu
CZY W POBLIŻU ZNAJDUJE SIĘ PARKING?
Tak. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu Premium znajduje się płatny parking (1 zł/godz.). Jest też bezpłatny parking vis a vis obiektu, często (ale nie zawsze) znajdują się tam wolne miesca parkingowe. Niebawem (lipiec 2016 r.) zostanie oddany parking przeznaczony jedynie dla gości obiektu Premium.
CZY W POKOJU ZNAJDUJĄ SIĘ PODSTAWOWE ŚRODKI HIGIENY OSOBISTEJ
Ręczniki, mydełka, szampon, papier toaletowy są do Twojej dyspozycji w każdym pokoju.
CZY W OBIEKCIE PREMIUM MOGĘ ZAMÓWIĆ ŚNIADANIE?
Przepraszamy, ale na chwilę obecną (do 30 kwietnia 2018) przeprowadzamy remont, modernizację i adaptację pomieszczeń mających służyć naszym klientom jako pomieszczenie gdzie mogliby spożyć posiłek.

Brak możliwości komentowania.