Biznes online -Rezerwacja online

kula-platformy

 

Do ilu potencjalnych klientów możesz dotrzeć
reklamując swój biznes w internecie?

 

Kiedyś musiał wystarczyć napis na płocie i ogłoszenie
w prasie. Współcześnie to internet jest płotem, a przeglądarki – prasą. Niemniej, chodzi o to samo. Pozyskać jak największą liczbę klientów, którzy skorzystają z Twojej usługi/produktu. Jakkolwiek obowiązują te same zasady, (dotrzeć z reklamą do maksymalnej liczby osób, w możliwie krótkim czasie),
to metody informowania i pozyskiwania klientów w większości branż uległy diametralnej zmianie. To internet stał się platformą pozyskiwania klientów, a wiedza i narzędzia informatyczne stały się podstawą sukcesu biznesu w bardzo wielu branżach. Jednak błędne jest przekonanie, że posiadanie strony internetowej i umieszczenie reklamy w googlach jest wystarczające,
by oferowana przez Ciebie usługa/produkt znalazła nabywców. To zaledwie podstawa do dalszych działań.

Równowaga

Możesz mieć pięknie prezentującą się stronę,  świetny produkt/usługę… i niepoprawnie prowadzić akcję reklamową, otrzymasz rezultat „0”. Możesz prowadzić świetne akcje reklamowe,… a strona nie będzie spełniała podstawowych wymogów – otrzymasz również rezultat „0”. Potrzebna jest pewna równowaga pomiędzy jakością, organizacją strony a jakością prowadzenia internetowej reklamy. W różnych branżach niektóre elementy strony oraz sposoby prowadzenia reklamy internetowej mogą się różnić. Jeżeli zajmujesz się wynajmowaniem pokoi, to pozycjonowaniem strony należy się zająć wówczas, gdy Twoja strona zawiera:

  • galerię zdjęć
  • formularz kontaktowy
  • mapę dojazdu
  • wygodny system rezerwacji pokoi online
  • prezentację i sprzedaż ofert specjalnych
  • połączenie z serwisem Facebooka
  • dostosowanie do wersji mobilnej
  • prosty i intuicyjny panel dokonywania płatności
  • prosty i intuicyjny panel do samodzielnej edycji stron
  • statystyki odwiedzin strony
pokoje_premium_15

Strona internetowa

Podstawą jest umiejętność  krótkiego, rzeczowego przedstawienia oferty w schludnej, ciekawej oprawie graficznej. Jeżeli klient ma skorzystać z Twojej oferty, postaraj się, by informacje były jasne i czytelne, a czynności  jakie ma wykonać jak najmniej skomplikowane. Warto pamiętać, o regułach: „jeden obraz zastępuje 1000 słów” oraz „jeżeli wyjdzie , to nie wróci”.  Postaraj się zatem prezentować produkt/usługę wykorzystując jak najwięcej fotografii, obrazów, grafik i zadbać o to, by klient bez trudu „załatwił sprawę od A do Z” nie wychodząc z Twojej strony.

System rezerwacyjny w biznesie online 

Potencjalny klient musi mieć w każdym momencie aktualną informację dotyczącą „zajętości” określonego pokoju. Aktualność tej informacji (bez względu na to czy rezerwacja dokonywana jest z ze strony internetowej, telefonicznie, czy w jakikolwiek inny sposób), uniemożliwi wynajęcie jednego pokoju przez dwóch różnych klientów w tym samym terminie.Umiejętne spięcie tzw.”kalendarzy zajętości” pokoi/obiektu
z działaniami/czynnościami jakie musisz wykonać w stosunku do klienta, to podstawowy element sprawnej organizacji Twojego biznesu.
Musisz wiedzieć kiedy klient przyjedzie, kiedy wyjedzie, kiedy sprzątnąć wynajmowany pokój,etc. Z całą pewnością, synchronizacja i koordynacja wszystkich działań bez odpowiedniego systemu rezerwacyjnego jest co najmniej trudna. Jak klient widzi panel rezerwacyjny?

6 komentarzy

  1. dobry pomysł

  2. Ostatnie opinie o naszych pokojach (patrz OPINIE O NAS ) były budujące, za co dziękujemy klientom zakwaterowanych w okresie 01.09-20.09.2017

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapisz się do naszego newslettera!