Biznes online -Rezerwacja online

kula-platformy

 

Do ilu potencjalnych klientów możesz dotrzeć
reklamując swój biznes w internecie?

 

Kiedyś musiał wystarczyć napis na płocie i ogłoszenie
w prasie. Współcześnie to internet jest płotem, a przeglądarki – prasą. Niemniej, chodzi o to samo. Pozyskać jak największą liczbę klientów, którzy skorzystają z Twojej usługi/produktu. Jakkolwiek obowiązują te same zasady, (dotrzeć z reklamą do maksymalnej liczby osób, w możliwie krótkim czasie),
to metody informowania i pozyskiwania klientów w większości branż uległy diametralnej zmianie. To internet stał się platformą pozyskiwania klientów, a wiedza i narzędzia informatyczne stały się podstawą sukcesu biznesu w bardzo wielu branżach. Jednak błędne jest przekonanie, że posiadanie strony internetowej i umieszczenie reklamy w googlach jest wystarczające,
by oferowana przez Ciebie usługa/produkt znalazła nabywców. To zaledwie podstawa do dalszych działań.

Równowaga

Możesz mieć pięknie prezentującą się stronę,  świetny produkt/usługę… i niepoprawnie prowadzić akcję reklamową, otrzymasz rezultat „0”. Możesz prowadzić świetne akcje reklamowe,… a strona nie będzie spełniała podstawowych wymogów – otrzymasz również rezultat „0”. Potrzebna jest pewna równowaga pomiędzy jakością, organizacją strony a jakością prowadzenia internetowej reklamy. W różnych branżach niektóre elementy strony oraz sposoby prowadzenia reklamy internetowej mogą się różnić. Jeżeli zajmujesz się wynajmowaniem pokoi, to pozycjonowaniem strony należy się zająć wówczas, gdy Twoja strona zawiera:

  • galerię zdjęć
  • formularz kontaktowy
  • mapę dojazdu
  • wygodny system rezerwacji pokoi online
  • prezentację i sprzedaż ofert specjalnych
  • połączenie z serwisem Facebooka
  • dostosowanie do wersji mobilnej
  • prosty i intuicyjny panel dokonywania płatności
  • prosty i intuicyjny panel do samodzielnej edycji stron
  • statystyki odwiedzin strony
pokoje_premium_15

Strona internetowa

Podstawą jest umiejętność  krótkiego, rzeczowego przedstawienia oferty w schludnej, ciekawej oprawie graficznej. Jeżeli klient ma skorzystać z Twojej oferty, postaraj się, by informacje były jasne i czytelne, a czynności  jakie ma wykonać jak najmniej skomplikowane. Warto pamiętać, o regułach: „jeden obraz zastępuje 1000 słów” oraz „jeżeli wyjdzie , to nie wróci”.  Postaraj się zatem prezentować produkt/usługę wykorzystując jak najwięcej fotografii, obrazów, grafik i zadbać o to, by klient bez trudu „załatwił sprawę od A do Z” nie wychodząc z Twojej strony.

System rezerwacyjny w biznesie online 

Potencjalny klient musi mieć w każdym momencie aktualną informację dotyczącą „zajętości” określonego pokoju. Aktualność tej informacji (bez względu na to czy rezerwacja dokonywana jest z ze strony internetowej, telefonicznie, czy w jakikolwiek inny sposób), uniemożliwi wynajęcie jednego pokoju przez dwóch różnych klientów w tym samym terminie.Umiejętne spięcie tzw.”kalendarzy zajętości” pokoi/obiektu
z działaniami/czynnościami jakie musisz wykonać w stosunku do klienta, to podstawowy element sprawnej organizacji Twojego biznesu.
Musisz wiedzieć kiedy klient przyjedzie, kiedy wyjedzie, kiedy sprzątnąć wynajmowany pokój,etc. Z całą pewnością, synchronizacja i koordynacja wszystkich działań bez odpowiedniego systemu rezerwacyjnego jest co najmniej trudna. Jak klient widzi panel rezerwacyjny?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapisz się do naszego newslettera!